Hvert år samles venner, kollegaer og mange virksomheder fra hele landet til en venskabelig dyst, hvor tusinder deltager i den energifyldte begivenhed kendt som DHL-stafetten.
Ud over at være et løbeevent, giver det også virksomheder en unik mulighed for at styrke sammenholdet blandt deres medarbejdere, fremme brandbevidstheden og skabe synlighed i det offentlige rum. Dette sker gennem brugen af tilpasset løbetøj med logo og tryk. Stafetten er nemlig en venskabelig dyst, hvor hygge går hånd i hånd med at have et levende reklamebanner på løbebanen.
Dette sker naturligvis ved at have medarbejdere iført sportstøj med dit firmas logo og eget tryk.
Det tilpassede tøj giver virksomheden mulighed for at skille sig ud blandt tusindvis af deltagere og tilskuere. Når holdet løber af sted iført ensartet tøj med virksomhedens logo, bliver virksomheden synlig på tværs af banen og foran et stort publikum.
At deltage i DHL-stafetten handler naturligvis ikke kun om at nå målstregen først, det handler også om at styrke sammenholdet og teamånden inden for virksomheden.
Når medarbejdere bærer tilpasset løbetøj med virksomhedens logo, skaber det en følelse af fællesskab og enhed. Det er ikke kun en løbetrøje; det er et symbol på holdånd og fælles mål, hvilket kan styrke arbejdsmiljøet og medarbejdernes engagement.
Men hvordan klæder du dine medarbejde på til DHL-stafetten?
Løbetøj
Vælg noget tøj som du vil være glad for at bruge
Din første overvejelse bør naturligvis være hvilket løbetøj du og dit team stolt vil bære for at repræsentere virksomheden.
Mens du kan vælge at klæde dine medarbejdere i personliggjort løbetøj fra top til tå, med løbetrøjer, løbeshorts og løbejakker med logo, kan du også vælge et enkelt stykke tøj som du vil tilpasse og bruge. Sammenlignet med løbeshorts og -tights er t-shirts og -undertrøjer mere synlige.
Så hvis du skal prioritere et stykke løbetøj med en høj eksponering, over et andet, vil vores anbefaling gå på det sidstnævnte.
Tænk over farverne
Dette er muligvis en vigtigere beslutning, end de fleste er klar over. Fra et marketingsperspektiv er der et helt felt dedikeret til farvens psykologi, og hvordan det påvirker forbrugernes adfærd. Men tag det hele med et gran salt, og lad være med at skifte dine mærkefarver – især hvis de allerede er veletablerede.