Google anmeldelser
5.0
×
Facebook anmeldelser
5.0
×
js_loader

Ofte stillede spørgsmål

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe eller skrive til os, men måske kan du få svar på dine spørgsmål herunder, hvor vi har samlet de spørgsmål, som vi typisk får.

Giver nedenstående anledning til uddybning eller har du ikke fået svar på dit spørgsmål, så fang os på +45 7171 2071 eller hej@creatrix.dk, så hjælper vi dig gerne videre.

Bestilling

Vi skal gerne bruge så klare designønsker, som det er muligt at give. Dertil gerne også den ønskede skrifttype og logo i (optimalt set) vektorformat.

Ja, det har vi. Vi har et katalog med +5.000 produkter og det er langt fra alle, der er uploadet til hjemmesiden. Har du en specifik reklameartikel, tryksag eller beklædningsgenstand i tankerne, så send os en mail eller ring til os. Vi kan sandsynligvis hjælpe.

Du har mulighed for at bestille via formularen på alle produktsider. Har du brug for sparring / personlig betjening, så kan du altid ringe på +45 7171 2071 eller sende en mail på hej@creatrix.dk. Du kan også bruge kontaktformularen her. Uagtet svarer vi altid i løbet af en lille halv times tid.

Levering

Det kan vi ret hurtigt. Ofte kan vi have din produktion klar på 24 timer, hvorefter vi sender den med ekspres / kurer. I alt fra bestilling til modtagelse går der 32 til 48 timer. Det kommer naturligvis også an på, hvad det er, at du gerne vil have produceret.

Ved leveringer i Danmark bruger vi PostNord. Ønsker du, at vi benytter os af GLS, DAO eller andet, bedes du oplyse os om det ved bestilling.

Ja, det gør vi. Hvis du blot oplyser os om, hvor du gerne vil have leveret dine produkter, så sørger vi for at finde den billigste og bedste løsning.

Dine produkter sendes altid med tracking. Du modtager trackingnummer fra din kundekonsulent umiddelbart efter, at vi har afsendt fra fabrikken.

Det er også muligt, hvis du bare lige aftaler det med os inden, at du kommer forbi.

Vi holder til på Ryesgade 106A – 2100 Østerbro. Du kan returnere dine vareprøver m.v. her til. Du er velkommen til at smide os en e-mail, når du returnerer, så vi er opmærksomme på, at der er post på vej til os.

Betaling

Det gør du typisk med faktura. Fakturaen sendes først, efter at du har modtaget dine produkter. Herved har du mulighed for at tjekke, at alt er, som det skal være, inden du sætter den til betaling.

Ja, det kan du også godt. Oplys blot dette til din kundekonsulent, der vil sende dig et betalingslink, som du herefter bedes benytte.

Ja, det kan du også godt. Oplys blot dette til din kundekonsulent, der vil sende dig et nummer, som du bedes overføre til.

Tryk & opsætning

Ja, naturligvis. Vi sætter altid et designudkast op, som du får til godkendelse, inden vi går i produktion. Vi starter med andre ord ikke en produktion op, før du er tilfreds med udtrykket.

Hvis du har et logo, der ikke er i vektor, så kan vores grafiker rentegne det for dig mod et mindre gebyr. Skriv gerne til hej@creatrix.dk.

Det kan du tro. Send den til hej@creatrix.dk, hvorefter vi vil vurdere, om den egner sig at bruge med det valgte produkt.

Diverse

Vi har prøver på de fleste af vores produkter og sender gerne ud, så du kan mærke kvaliteten, inden du lægger en bestilling.

Det koster et administrationsgebyr på 200 kr. til dækning af porto og miljøtillæg, som du får refunderet ved en endelig bestilling.

Det kan vi ofte. Vi er en del af et vidtforgrenet netværk og har flere produktionsfaciliteter til rådighed. Vi kan derfor hjælpe med det meste.

Send os en mail, hvor du forklarer din idé og lad os se, om vi ikke kan finde en løsning.

Vi bruger cookies Læs mere

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad cookies" for at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine cookie indstillinger eller hvis du klikker på "Ok" herunder, så samtykker du til dette.

Luk